myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Πέμπτη 27 Μαΐου 2010

Δείξε μου τα άστρα σου να σου πω ποιος είσαι!

Τα σούπερ τρανταχτά ανησυχητικά καμπανάκια για να καταλάβω ότι δεν είμαι στα καθόλου high μου είναι  δύο:1)Να χάσω το χιούμορ μου,ακόμη κι αυτό που γελάω μόνο εγώ και 2)να πατήσω στο google τη λέξη <<ζώδια>>..
Λένε ότι η κυκλοθυμία είναι κοριτσίστικο χαρακτηριστικό και εγώ επαληθεύω πλήρως τον κανόνα.Μπορεί να με ρίξει μία επιστημονικής φαντασίας σκέψη και μπορεί να με ανεβάσει ακόμη και η διαφημίση της Cosmote με το <<Μπες,μπες,μπες>>!Στην ουσία,είναι δικά μου θέματα,που δεν έχω λύσει και που συνεχώς διώχνω και επαναφέρονται μαζί με σκέψεις,εικόνες,ήχους κτλ.Το θέμα παραμένει,εγώ το ξεγελάω με διάφορα τερτίπια,βαριέται και ξαναπάει στο πίσω μέρος του μυαλού.Δοκίμασέ το,πιάνει!Τώρα,αν είσαι σε φάση ζωής που δεν έχεις με τι να ασχολήθεις,μπορείς να το επαναφέρεις,σαν παιχνίδι!
Αν χάσω το χιούμορ μου,κάτι δεν πάει καλά.Σημαίνει ότι ήρθε ο εχθρός και τα όπλα μου είναι για service!Γιατί το χιούμορ είναι όπλο ξεγελάσματος!Σημείωσε το αυτό,είναι βαθυστόχαστο!Τώρα,αν το ρίξω στα ζώδια,εκεί τα πράγματα είναι ζόρικα!!
Καλά δεν είμαι και του θανατά,απλώς αγχώνομαι για διάφορα και όσο τα αναβάλλω,βρίσκουν τις πιο άκυρες στιγμές να μου κάνουν ντου.Και έτσι βρέθηκα στο μαγικό κόσμο των ζωδίων!!
Έχω αναφέρει πόσο πολύ μ΄αρέσει να τα κορο'ι'δεύω!Σπάω πλάκα και με τον τρόπο που τα παρουσιάζουν και με αυτούς που πορώνονται!Στο σχολείο,μόλις εμφανιστεί η παχουλή κυρία των άστρων,επικρατεί στο γραφείο ενός λεπτού σιγή!!<<Τα ψαράκια πέρασαν;;Και το έλεγα εγώ να χτυπάμε το κουδούνι νωρίτερα>>!(Το κάνω λίγο ακραίο,γιατί μ'αρέσει!)
Εγώ είχα αφήσει τα ζώδια στη καθημερινή-εβδομαδιαία και μηνιαία ενημέρωση!Ο κόσμος εξελίσσεται!Τα ζώδια απέκτησαν δικαιώματα!Έχουν για κάθε θέμα και μία ανάλυση!Η Παρθένος μαγειρεύει καλύτερα το χοιρινό,παρά τα ζυμαρικά!Ο Λέων ντύνεται πιο αθλητικά από τον Σκορπιό και το φιλί του Ταύρου είναι πιο παθιάρικο από το φιλί του Ζυγού (σε αυτό ίσως να πέφτει και μέσα).
Μια ματιά μπήκα να ρίξω η κακομοίρα και είδα να ξεδιπλώνεται όλη η Τόλμη και Γοητεία μπροστά μου!Και από κάτω να τσακώνονται για το ποιό ζώδιο φιλάει πιο καλά,οδηγεί πιο καλά ή καπνίζει με περισσότερο στυλ!!Αυτό ήταν,ήρθε το κέφι μου στα ίσια του!Δεν χρειάστηκε καν να δω το ζώδιό μου!Έχω λύσει τα προβλήματά της ζωής μου:Το αστρο-google με έκανα να δω τη ζωή με άλλο μάτι!Αφού μαγειρεύω καλύτερα το χοιρινό από τα ζυμαρικά,αφού μου πηγαίνουν τα ελαφρυά αρώματα και αφού έχω ιδανικό προορισμό την Ινδία,ποιός ο λόγος να αναλώνομαι;;
Τώρα αν εσύ θέλεις τον καναπέ σου στο ίδιο ύψος με τη κουζίνα σου ή αν προτιμάς το μπάνιο πριν από το sex και όχι μετά...λυπάμαι,αλλά η μοίρα σου παίζει άσχημα παιχνίδια!Το e-mail της είναι rikse-katostariko-kale-kuria@hotmail.com,για διευκρινήσεις-απορίες!


ΥΓ1)Η διάθεσή μου επανήλθε!
ΥΓ2)Σας παρακαλώ,ενημερωθείτε για τον χαρακτήρα σας και πείτε μου κι εμένα,να ξέρω με τι ανθρώπους διαδυκτιοαναστρέφομαι!Ευχαριστώ!

12 σχόλια:

D.Angel είπε...

Oφουυυ
κοριτσάκι, μόλις τελείωσα
τη δουλειά και δεν μπορώ
να συγκεντρωθώ! Το λέει
πουθενά αυτό για τον Σκορπιό;;;
Εεεεε;;;;;
Ποιός τα χέζει τα αθλητικά!
Φιλιά πολλάαααααααααααα

Dreameraki είπε...

Xμμμ..Κάτσε να δω..α να 'το!Μία λέξη λέει:Χανιά!:PPPPPP

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Δες και για μένα, τώρα που πήρες φόρα!
Και θα σου στείλω και το κατοστάρικο αμέσως.
Καλή φάμπρικα είναι αυτή.
Κρίμα που δεν ζει η γιαγιά μου, να σου πει τον καφέ...

D.Angel είπε...

Χα χα χα χα
καλό βράδυ τρελάρα!
Φιλιά πολλά

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Για τον τοξοτη;

Μολις μπηκα σπιτι και ειμαι ψοφια
Φιλακιαααααααααααααααααα

elena porcupine είπε...

Είμαι ένα ευαίσθητο καρκινάκι και πολύ σπιτόγατα!Αυτά νιώθω, αυτά λέω...Με όλα τα άλλα, απλά δεν ασχολούμαι!Δεν με νοιάζει να μου πουν τί θα μου ξημερώσει σήμερα κι αν θα γνωρίσω τον άντρα της ζωής μου αυτό το καλοκαίρι.Αρκεί να είμαι εκεί και να νιώσω τα πάντα!Γελάω απίστευτα και δεν πιστεύω λέξη από αυτά που λένε!Αλλά δεν κατακρίνω βέβαια κι αυτούς που τα πιστεύουν!Όλοι την ελπίδα δεν ψάχνουμε που έφυγε με μια βάρκα?

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Εχουνε μία λογική,
τα άστρα στη ψυχή μας,
όχι να κανονίζουνε
μέχρι και τη ζωή μας.

Ομως αλί και τρις αλί
αν περιμένω τ΄άστρα
να ΄ρθουν το μέλλον να μας πουν
έ τότε άστα βράστα.

~reflection~ είπε...

Αχ τι μου κανεις πιτσιρικι μου!!!

Όταν χανω το χιούμορ μου, ξερεις τι κανω?....
Θυμαμαι τον Αλχημιστη και ψαχνω σημαδια παντου!...
Ταχα, το παιζω ειδήμον στη μεταφραση των οιωνών και τα αποκωδικοποιώ πονηρα κατά το πως με βολεύουν οι εξελίξεις των γεγονότων...

π.χ.
Οδηγάω στο δρόμο και προπορευεται ένα αγροτικό που στο πισω μερος γραφει "Αυτο που σκεφτεσαι για μενα να σου συμβει ΕΣΕΝΑ!..."

Ωπ... λεω... ωπ!.... Οιωνος.. τι θελει να πει ο ποιητης?.....

Αναλυω βλακωδως το αθωο ρητο....
Μπαινω στηνκλιμακα της υπερβολης....
Ισοπεδωνω τη φαια ουσία μου και στο τελος που καταλήγω στο συμπερασμα με κοιταζω κοφτά στον καθρεφτη του αυτοκινητου και γελαω κοροϊδευτικα!!!!!...

"Πιτσιρικα έπαθες παρακρουση", λέω και ξεκαρδίζομαι παλι!!!.....

χαζο κοριτσακι????
εγω είμαι αυτο!!!!..
χα χα χα....

είδες που μαζί σου ξυπναω την παιδιάστικη αφελειά μου και ξαναγίνομαι πολυ παιδι?....

γι'αυτο σ'αγαπαω...
γιατί μαζί σου είμαι ελευθερη και τόσο αληθινη....

μμμμμμμμμμμμμμμακια πιτσιρικι μου..

Ianos είπε...

Μπορειται να με ενημερωσετε για τα χαρακτηρικα του Υδροχοου...Το κατοσταρικο θα κατατεθει στο λογαριασμο μετα την ληψη των αποτελεσματων... Χιχι :))

~reflection~ είπε...

Πιτσιρικακι,
τα αστρα σου έβαλαν απουσία...
και οι τροχιες επιβραδυναν την ταχυτητά τους περιμενοντας να έρθεις...

φιλακια... αστρικής μαγειας..
όλα δικα σου...

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Που εισαι παιδι μου εσυ;

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΠΕΡΑΣΑ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΜΟΓΕΛΑ:))))
ΕΓΩ ΘΑ ΣΟΥ ΔΩΣΩ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΤΣΙΓΓΟΥΝΗΣ ΑΝ ΓΡΑΨΕΙΣ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΡΙΟ:)))))))))