myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Κυριακή 16 Μαΐου 2010

Φυλακισμένοι χωρίς έγκλημα


Χρειάστηκε να πάω πέρισυ μέχρι την Ελούντα για μπάνιο,για να μάθω τι θα πει "Σπιναλόγκα".Δεν είχα ξανακούσει αυτό το όνομα και δεν γνώριζα καν την ύπαρξη αυτού του νησιού.Ντροπή μου!!
Μπαίνοντας στο καραβάκι,ο βαρκάρης έδινε το χέρι του στο κόσμο για να τους βοηθήσει να ανέβουν.<<Με κρατάτε γερά;>>,<<Εγώ είμαι γέρος άνθρωπος,φρόντισε να βρεις κάποιον που θα σε κρατάει γερά,μιας και φοβάσαι τόσο πολύ μη πέσεις>>για να θυμάμαι τα λόγια του ακόμη,φαντάσου πόσο με είχε κερδίσει.Ο κ.Κωνσταντής,ένας άνθρωπος,γύρω στα 60,που μιλούσε για τον τόπο του και δάκρυζαν τα μάτια του.Τον λάτρεψα.Όχι για τη μαντινάδα που μου είπε(καλά μπορεί και λίγο γι΄ αυτό,σταμάτα!),γιατί,χρόνια στα καράβια,έμαθε να εκτιμάει τη λέξη οικογένεια.Άνετα θα καθόμουν μαζί του να μιλάω για ώρες.20 λεπτά μέσα στο καραβάκι,μιλούσε και συμβούλευε.Από τέτοιους ανθρώπους η κάθε κουβέντα είναι δίδαγμα.Από αυτόν,έμαθα τα πρώτα πράγματα για τη Σπιναλόγκα.Spina longa στα λατινικά,που θα πει μακρύ αγκάθι..<<Κάποια μέρα θα πλακώσουν τα κανάλια και θα το τουριστικοποιήσουν το νησί.Πόσο ακόμη να κρατήσει την ομορφιά του;>>,μας είπε.Και να,που έναν χρόνο μετά γίνονται τα γυρίσματα της νέας τηλεοπτικής σειράς..
Όταν φτάσαμε εκεί,λόγω νεκρής τουριστικής περιόδου,ήμασταν γύρω στα 10 άτομα.Τι να πω;Πως ντράπηκα που οι ξένοι γνώριζαν επί του θέματος κι εγώ η Ελληνίδα τίποτα;!
Δεν θα σου πω τα όσα ξέρω.Δεν θα σου πω το πόσο το έψαξα το θέμα,τα πόσα ρώτησα και τα πόσα έμαθα.Αν θέλεις,μπορείς να βρεις πληροφορίες από το google.Θέλω να μιλήσω για συναισθήματα.
Ένα νησί μικρό,έρημο πια.Παντού ξερά χόρτα και μισογκρεμισμένα εγκαταλελειμμένα κτίρια.Δημόσιοι χώροι που τότε χρησίμευαν ως καφενεία και υπηρεσίες,σήμερα είναι μουσεία με αντικείμενα εκείνης της εποχής.Μπαλκόνια και όμορφα σπίτια,φανέρωναν τα κοινωνικά status του τότε.
Όλος ο τόπος φορτισμένος,λες και ζωντανεύουν οι εικόνες μπροστά σου.
Μόνο δέος μπορούσες να νιώσεις.
Χρόνια πριν,άρρωστοι άνθρωποι,πεταμένοι ουσιαστικά σε ένα νησί,μη γνωρίζοντας αν θα ζουν την επόμενη μέρα,ερωτευόντουσαν,παντρευόντουσαν,ονειρευόντουσαν,καλλιεργούσαν τη γη τους,δημιουργούσαν φιλίες,διεκδικούσαν τα διακιώματά τους από τη κυβέρνηση,ζούσαν μια φυσιολογική ζωή.Πόση δύναμη ψυχής θέλει αυτό;
Χρόνια μετά,τα έργα τους λειτουργούν σαν ζωντανά παραδείγματα για όλους εμάς.Και είναι τόσο βαθύ το νόημα που περνούν,που δε ξέρω κατά πόσο είμαι ικανή να το πιάσω,πόσο μάλλον να το εφαρμόσω.
Αν το δεις σαν απλώς ένα αξιοθέατο με όμορφη θέα,φεύγεις χαρούμενος,γεμάτος όμορφες εικόνες και ίσως ανακουφισμένος και τυχερός.
Αν το δεις όπως πραγματικά του αξίζει,τα συναισθήματα είναι πιο περίπλοκα για το μυαλουδάκι σου.Δεν μπορώ να τα διατυπώσω,δεν ξέρω πώς να τα εκφράσω.Αρκεί να κοιτάξεις για μια στιγμή τα χέρια σου,να σκεφτείς πόσα κάνουν,πόσα θα μπορούσαν να κάνουν και να τα συγκρίνεις με τα άρρωστα χέρια που προκαλούσε η λέπρα.
Διαβάζοντας το βιβλίο της Hislop,συνειδητοποιείς ακριβώς αυτό:Η μεγαλοψυχία και η αγάπη για ζωή εκεινων των ανθρώπων εντείνει ακόμη περισσότερο την αδυναμία όσων είναι συναισθηματικά παράλυτοι,όσων δηλαδή φοβούνται να βγουν από τη γυάλα μη τυχόν χάσουν λίγο εξασφαλισμένο οξυγόνο..



ΥΓ1:Το νησί αποκόπηκε από τη Κρήτη λόγω της έκρηξης του ηφαιστείου της Θήρας.Από τότε,κάθε χρόνο βυθίζεται κατά ένα πολύ μικρό,ανεπαίσθητο ποσοστό.Αν φτάσεις μέχρι εκεί και κάνεις τη διαδρομό με το καραβάκι κι αν η θάλασσα είναι ήρεμη,θα μπορέσεις να δεις στο βυθό τους οικισμούς που βούλιαξαν.
ΥΓ2:Η εκπομπή <<Πρωταγωνιστές>> έχει απόψε σε επανάληψη αφιέρωμα στη Σπιναλόγκα.Αξίζει πραγματικά να το δεις.

ΥΓ3:Πριν σταλούν οι λεπροί στο <<άρρωστο νησί>>,ο κόσμος τρόμαζε τόσο πολύ στη θέα τους,που τους ανάγκαζαν να φορούν κουδούνια(των οποίων οι κλειδαριές υπάρχουν και στις φωτογραφίες),για να ειδοποιούν τον κόσμο να απομακρυνθεί εγκαίρως.Από εκεί βγήκε η έκφραση <<Μας φόρεσαν κουδούνια>>.

ΥΓ4:Η λέπρα,σαν ασθένεια,δεν έχει εξαφανιστεί.Συμπτώματα λέπρας έχουν εντοπιστεί ακόμη και σήμερα στον Αγ.Νικόλαο.Το διάβασα τις προάλλες σε τοπική εφημερίδα.Δυστυχώς οι άνθρωποι δεν αποκαλύπτουν από ντροπή την ασθένειά τους.Θεραπεία για τη λέπρα υπάρχει.

43 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Κάτι τέτοια γκέτο σαν την Σπιναλόγκα, σαν την Λέρο για τους αρρώστους και Μακρόννησος, Αη-Στράτης, Γυάρος για τους πολιτικούς εξόριστους, καλά είναι να σβηστούν από τον χάρτη.
Έλεγα ότι αποτελούν όνειδος για την κοινωνία μας.
Τώρα όμως μήπως θα έπρεπε να ξαναανοίξουν;
Η Σπιναλόγκα για τα νέα κρούσματα, η Λέρος για όλους μας που, αν δεν τρελαθήκαμε ακόμη, προς τα εκεί προς τα εκεί πηγαίνουμε.
Και τα ξερονήσια για όλους τους πολιτικούς μας, σήμερα θα ήταν πολύ χρήσιμα, για να σωθεί ότι μπορεί να σωθεί ακόμη.

ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ

Dreameraki είπε...

Δύσπιστε τι εννοείς ακριβώς;Να σβηστούν από τον χάρτη επειδή θυμίζουν κάτι άσχημο;Μα αποτελούν ιστορία.Και η ιστορία δεν παραγράφεται,ούτε διαγράφεται!Καλά κάνουν και υπάρχουν.Περνούν σπουδαία μηνύματα με τη παρουσία τους.Κι αν υπάρχουν νέα κρούσματα,κι αν αποτρελαθούμε όλοι μας,πρέπει να γυρίσουμε στις λύσεις του παρελθόντος;;Ή μήπως η λύση είναι ο εξορισμός;;Για σκέψου το λίγο..
Όσο για τους πολιτικούς..ασχολίαστο!Δεν θέλω να σπαταλήσω ίχνος πατήματος κουμπιού-πώς λέμε ίχνος σάλιο,κάτι τέτοιο-!Αυτοί θα τακτοποιήσουν όλους εμάς και θα μας βλέπουν γελώντας με τα κυάλια,προφανώς από κανένα εξοχικό-επιδοτούμενο σαφώς-!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Νευριασα παλι, αλλα οχι μαζι σου τωρα......ηθελα να ηξερα ρε γμτ τι σ......σας μαθαίνουν στα πανεπιστημια ...
Ειναι δυνατον να μη σας μαθουν για τη Σπιναλόγκα;
Αλλα τώρα θα μου πεις, να ητανε μονο αυτη.........
Αν σε ενδιαφερει παντως εχω βιβλια μπολικα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Τα ακουσες πάλι ε;

Απορω πως με αντεχεις....συγνωμη καλο μουυυυυυυυυυυυ

Dreameraki είπε...

Είδα τη λέξη <> και έναν κρύο ιδρώτα τον ένιωσα,αλλά αφού δεν φταίω εκατό τις εκατό εγώ,ουφφφφφφφ!Κι όμως..ούτε στα σχολεία,ούτε στα πανεπιστήμια..!Το εκπαιδευτικό σύστημα Ρικάκι είναι τέτοιο που αν θέλεις να μάθεις το κάτι παραπάνς,που δεν αφορά τη διδακτική ύλη,πρέπει να το ψάξεις μόνος σου!Εδώ τα παιδιά που ζουν στο ίδιο νησί δεν γνώριζαν την ύπαρξή της..Και μιλάμε για παιδιά μεγάλων τάξεων..Καλά κάνεις και το έθιξες.Εγώ πάντως και πέρισυ και φέτος τους πήγα τις φωτογραφίες που βλέπεις και τους έκανα πλήρη ανάλυση!Μου γλύκανες λίγο τώρα;;; : )

Dreameraki είπε...

Για να μη σχολιάσω πως έπρεπε να γράψει το βιβλίο η Hislop για να αλλάξουν οπτική κάποιοι άνθρωποι!!Είμαστε είμαστε πάντως..Και πληροφοριακά,από έγκυρη πηγή,οι ηθοποιοί που έπρεπε να βρεθούν στο νησί για τα γυρίσματα,μπροστά στις κάμερες μιλούσαν συγκινημένοι και off camera έπλεναν τα χέρια του με bedadine,επειδή άγγιζαν τα σπίτια και τις πέτρες!Αυτό πού το πας ρε Ρίκη;;

Unknown είπε...

«Ο εισερχόμενος να αποθέσει κάθε ελπίδα»…

Αυτή η επιγραφή στην είσοδο του λεπροκομείου προειδοποιούσε τους λεπρούς για το τι ακολουθεί...

Η ίδρυση του λεπροκομείου στις αρχές του 20ου αιώνα από τον τότε ύπατο αρμοστή της Κρητικής Πολιτείας, πρίγκιπα Γεώργιο, κρύβει μια άλλη πολιτική σκοπιμότητα. Σκοπός της ίδρυσης δεν ήταν μόνο η απομάκρυνση των «μεσκίνηδων» (οι λεπροί στην κρητική διάλεκτο) από τους κόλπους της κοινωνίας της Κρήτης αλλά και η απομάκρυνση των τελευταίων τουρκικών οικογενειών που είχαν εγκατασταθεί στη Σπιναλόγκα αρνούμενες να αποχωρήσουν.

Και αυτό για να δούμε την υποκρισία κάποιων που (και τότε και τώρα) εκμεταλλεύονται ακόμα και την αρρώστια και το προσωπικό δράμα συνανθρώπων τους για την εξυπηρέτηση των δικών τους συμφερόντων.

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Και πληροφοριακά,από έγκυρη πηγή,οι ηθοποιοί που έπρεπε να βρεθούν στο νησί για τα γυρίσματα,μπροστά στις κάμερες μιλούσαν συγκινημένοι και off camera έπλεναν τα χέρια του με bedadine,επειδή άγγιζαν τα σπίτια και τις πέτρες!



Ας το διαολο........................
Τωρα νευριασα περισσοτερο, αλλα οχι με σενα καλο μου, εσενα σε αγαπαωωωωωωωωωωωωωωωωω
κι οποιον αγαπα ο Θεος παιδευει....ελεγε η γιαγια μου

Dreameraki είπε...

Όπως ακριβώς το ακούς!BEDADINE!Τραγικό ε;;;Μη νευριάζεις,κράτα αντοχές για αυτά που θα έρθουν!Καλά τα έλεγε η γιαγιά!Παίδευε παίδευε,αντεεεεεέχω!!Φιλιά πολλά!

D.Angel είπε...

Α να χαθείς
Με συγκίνησες!

Μη μου κάνετε τέτοια
γιατί θα ρθω κάτω σας λέω!!!!
Νομίζω πως δεν χρειάζεται ν αφήσω σχόλιο για τη Σπιναλόγκα
Τα είπατε όλα!
Φιλιά πολλά στα μούτρα σας
Σμουατς

Dreameraki είπε...

Αγγελική βρήκα το ευαίσθητο σημείο σου κι αυτό είναι μείον σου κι αυτό είναι μείον σου!!Χαχααχαχχαχαχ!Δες την εκπομπή σήμερα,αξίζει!Φιλιά και ας συγκινήσω κι εγώ λίγο μωρέ!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΑΡΓΩ ΛΙΓΑΚΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΑΣ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΩ ΟΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΩ.ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΓΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΜΑ ΜΙΑΣ ΚΑΛΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΣΑΣ:))))))
ΤΕΛΕΙΑ Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΟΥ.

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Μόλις γύρισα από την απογευματινή βόλτα (των σκύλων) και με νέο υλικό για ανάρτηση.

Στο θέμα μας τώρα: Βλέπω με χαρά μου ότι τσίμπησες στο προβοκάρισμα του σχολίου μου.
Είδα πόσο σωστή ήσουν και είπα να σε τσιγκλίσω λιγάκι.
Συμφωνώ στην διατήρηση της Ιστορίας, για να θυμούνται οι παλιοί και να μαθαίνουν οι νέοι, για να αποφεύγουν τα ίδια λάθη.

Και στην Σπιναλόγκα πήγα, σε χρόνια που δεν είχες γεννηθεί, και δεν έπλυνα τα χέρια μου με detol (το betadine δεν είχε ανακαλυφθεί ακόμη).

Θα είμαι εδώ τριγύρω...

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Η εξορία των ψυχών
δεν ήταν παραμύθια,
την ζήσανε , την βίωσαν
οι κρητικοί στ΄ αλήθεια.

Μια ιστορία άγνωστη;
όπως και τόσες άλλες
σελίδες ιστορίας μας
άγνωστες και μεγάλες.

ας τις κρατούμε ζωντανές
τις μνήμες στη καρδιά μας
να τις μεταβιβάζουμε
θα πρέπει στα παιδιά μας.

Αισθήματα με ανθρωπιά
γνώση της ιστορίας
εφόδια πολύτιμα
της δύσκολης πορείας.

Καλή εβδομάδα σε όλους.

Dreameraki είπε...

@Σκρουτζάκο σ'ευχαριστώ πολύ!Καλή βδομάδα και σ'εσένα!!Να ΄σαι καλά!

@Ώστε έτσι Δύσπιστε,ε;Βάζεις δολώματα!!Να σου πω την αλήθεια,μόλις είδα το πρώτο σχόλιό σου,απόρησα.Έχω μία ιδέα περί των πιστεύω σου και είπα δε μπορεί!!Χαίρομαι που δεν έπεσα έξω και χαίρομαι που συμφωνούμε!
Εσύ σαν θαλασσόλυκος βλέπω δεν άφησες τίποτα που να μη το επισκεφτείς!!Γιατί το detol υπήρχε τότε;;Σ'ευχαριστώ για ακόμη μία φορά!Καλό βράδυ και να μου φιλήσεις τα σκυλάκια!

@Φάνη μου,συγχωριανέ μου,να 'σαι καλά!Είσαι καλλιτέχνης,τέλος!

~reflection~ είπε...

Πιασε το νησάκι μεσα από την αλληγορία...

Μικρή κουκίδα που ξεκολλησε από το κυριο πορτρέτο, κουβαλώντας τη Γοητεία της αρχικής γεννησης....

Το περιθωριακό της ασθενειας, κομματι που θελουμε να αποδιώξουμε, στο οποίο γυρναμε την πλατη... όπως σε ό,τι δεν ταιριαζει με το σύνολο....
Τωρα λεγεται"λεπρα", ακομη και σημερα, όπως ομολογησες... Καποια άλλη στιγμή του παρελθόντος σε καποιο άλλο νησι, λεγόταν πολιτικες πεποιθησεις...

Μικρα νησακια εξορίας να υποδεχονται το διαφορετικο... και εμείς με την ξενοιασια και την άγνοια (ποσο λυπαμαι που μας διακατεχει αυτη η άγνοια, πιτσιρικι μου!...) να επισκεφτομαστε τα νησακια, να μαθαινουμε στιγμιαία την παραξενη Ιστορία που κουβαλανε και μολις επανελθουμε στη δική μας πραγματικότητα, να ξεχναμε τα παντα.....

Κοκκιδα στο χαρτη....

Ποιος θα τολμήσει να βαψει με το χρώμα της ομοιογενειας όλα τα περιθωριοποιημενα?....

Νησια, πεποιθησεις, ασθενειες, ανομοιομορφιες..... τα παντα?....
ποιος?....

Υπεροχο κινητρο για σκεψεις, πιτσιρικάκι μου.... ξεπερνωντας το νεαρό της ηλικίας σου με παραπεμπεις σε ενήλικα ερωτηματα!....

Σε φιλω ολογλυκα...

Dreameraki είπε...

Kάκια δεν έχω λόγια!Αποστόμωσες!Αυτή η άγνοια με στεναχωρεί κι εμένα,αλλά τη προτιμώ από την ημιμάθεια..Κι απ'αυτή έχουμε μπόλικη!Σ'ευχαριστώ πολύ για την ανάλυσή σου κάθε φορά!Και το πιτσιρικάκι μ'αρέσει!!Πολλά φιλιά και καλή βδομάδα για αύριο!

Menia είπε...

Τα είπες όλα όταν μίλησες για τα χέρια. Βλέπεις τα συναισθήματα είναι δύσκολο να τα περιγράψεις με λόγια, όσο καλός και να είσαι με αυτά.

elena porcupine είπε...

Δεν θυμάμαι να έμαθα για τη Σπιναλόγκα στο σχολείο.Στην 5ήμερη που πήγαμε στην Κρήτη, εκεί την έμαθα.Θυμάμαι να περπατάω στα δρομάκια και να νιώθω μια θλίψη περίεργη!Φοβερή και η εκπομπή!

Καληνύχτα καλό μου φιλαράκι!

Dreameraki είπε...

Mένια μου καλώς σε βρήκα!Έτσι ακριβώς!Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο!

Σκατζοχοιρίνα μου αφού σας πήγαν μέχρι εκεί είστε τυχεροί.Συνήθως οι σχολικές εκδρομές φτάνουν ως Ελούντα,οι περισσότεροι καθηγητές προτιμούν να πιουν καφέ και ελάχιστοι είναι αυτοί που ξεσηκώνουν τα παιδιά να περάσουν απέναντι!!Εγώ δεν ένιωσα μόνο θλίψη,αρκεί να συνειδητοποιήσεις πού βρίσκονταν,πώς ήταν σωματικά και ψυχολογικά και πόσα κατάφεραν!!
Καληνύχτα και πού είσαι;Άντε και στα δικά μας βρε!!: )

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Είπα ότι θα είμαι εδώ τριγύρω!
Έτσι για την ιστορία, την εντολή για απολύμανση με detol μας την έδωσαν στο ανατομείο (πιθανόν να είπα άλλοτε ότι έκανα και μερικά χρόνια φοιτητής Ιατρικής και βοηθός στην έδρα της ανατομικής).
Αυτό όμως δεν με εμπόδιζε να κρατάω σάντουϊτς με το ένα χέρι και με το άλλο το νυστέρι. Και τα "αντικείμενα" που είχαμε, σχεδόν ποτέ δεν ήταν "αθώα". Μαζεμένα από διάφορες "πηγές"!
Το θαλασσόλυκος μου θυμίζει γερόλυκος και δεν με αρέσει. Προτιμώ το θαλασσόσκυλος.
Στην Ελλάδα πήγα σχεδόν παντού. Σε ελάχιστα μέρη όμως κατάφερα να πάω για δεύτερη φορά. Το μέλλον θα δείξει!
Καλό βράδυ!

ΥΓ: Γιατί τα λέμε εδώ, όπου έχεις άλλο θέμα, αφού ξέρεις που θα με βρίσκεις;

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Καλημερα Ντριμερακι μου!

BUTTERFLY είπε...

Ημουν τοσο καιρο στη Χερσονησο κι εμαθα για τη Σπιναλογκα λιγο πριν φυγω...δεν καταφερα να την πεισκεφτω! Ειρωνια...εμαθα για τον τοπο μου απο το βιβλιο στης Χισλοπ που μου χαρισε μια αγγλιδα τουριστρια στα αγγλικα...Απιστευτο βιβλιο! Με εκανε να αγαπησω το μεγαλειο της ανθρωπινης δυναμης, της αγαπης, της θελησης για ζωη! Με εκανε να μισησω την ανθρωπινη σκληροτητα και μικροτητα...
Φιλια! Καλη σου μερα!

Dreameraki είπε...

@Δύσπιστέ μου συγνώμη για τη καθυστέρηση,αλλά έτρεχα με διάφορα όλη μέρα!Έτσι δεν είναι ο διόλογος;!Πάντα καταλήγεις σε άλλο θέμα!Πολυπράγμονας βλέπω!!Και πολυταξιδευτής!Μπράβο μπράβο!!!Φιλιά πολλά!

@Ρικάκι μουυυυυυυ : )Καληνύχτα!!!Φιλάκια πολλά και σιγά σιγά βάζω το βιβλίο σου μπρος!!

@Πεταλούδα έχεις καταγωγή από Κρήτη;;Πολλή Κρήτη έχει πέσει ρε παιδιά!!Είναι τυχαίο;;;;;!!Κάλλιο αργά παρά ποτέ κοριτσάκι!Κι έγω κάπως έτσι διαβάζοντας το βιβλίο..Απίστευτο,ε;

@

D.Angel είπε...

Γκρρρρρ
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλά κοριτσάκι

Dreameraki είπε...

Μίλησε η Sheba;;; :P

BUTTERFLY είπε...

Καλημερα! Καταγωγη απο την Κρητη δεν εχω, τουλαχιστον οχι σε αυτη τη ζωη...Σε προηγουμενη πολυ πιθανο, αν κρινω απο το πως ενιωσα οταν ηρθα για μια εβδομαδα διακοπες το 2005 κι εμεινα τελικα 1,5 χρονο! Λατρεμενο νησι!
Οταν λεω "τοπο μου" εννοω την Ελλαδα!

Dreameraki είπε...

Sorry μωρέ Πεταλόυδα μου,αλλά λόγω συνήθειας και εδώ μέσα ακόμη,με έχουν περικυκλώσει!Και βάση στατιστικής,λέω θα κατάγεται από εδώ!Ότι είναι λατρεμένο,είναι!Τα αρνητικά θα τα πούμε πιο prive γιατί τώρα μας ακούνε πολλοί!:p Καλημέρα και άντε να μας ξαναέρθεις κάποια στιγμή!

Γιαγιά Αντιγόνη είπε...

Αχ να ήξερες τι μου θύμησες!
Μια ιστορία με δικούς μου ανθρώπους!
Θα την γράψω κι'αυτή καμιά φορά.
Θα μπω να σε σεργιανίσω με την ησυχία μου.

Σε έχω βάλει στα "παιδιά" μου να τα λέμε πιο συχνά.
Αγάπη από την γιαγιά!

Dreameraki είπε...

Γιαγιά-πολύ ευαίσθητη λέξη για μένα-καλώς όρισες!Να τη γραψεις καμιά φορά γιατί τρελαίνομαι για ιστορίες!
Σ΄ευχαριστώ πολύ που μ'έβαλες στα παιδιά σου!-Με τόσα παιδιά τι επίδομα παίρνεις;;!!-

Unknown είπε...

Πολύ συγκινητικό.
Εχω διαβάσει το βιβλίο.
Ο έρωτας της λεπρής με τον γιατρό της.
Είδες; Κι όμως η ζωή, η αγάπη, και ο έρωτας συνεχίζονται κάτω από τις πλέον αντίξοες συνθήκες.

Καλησπέρα και καλώς σε βρήκα

Dreameraki είπε...

Αρκούδε!Ήρθες κιόλας;
Είδες;Παραδείγματα βγαλμένα από τη ζωή!Σ'ευχαριστώ για το πέρασμα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Δε πηρα πραμα·········

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ενταξει, τα πηρες;

Dreameraki είπε...

Όχι,αφου το σχόλιο διαγράφηκε!Δες ακριβώς πάνω από το τελευταίο σου μήνυμα!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

rikimatal@yahoo.gr

Dreameraki είπε...

Τώρα μάλιστα!Καληνύχτα Ρικάκι μου!

~reflection~ είπε...

Ηρθα να κανω παραπονα...
Δεν ανοιγει η τελευταια σου αναρτηση και θελω να δω τι μου έφερε ο ταχυδρομος!!!!

Σε φιλησα σημερα πιτσιρικακι μου?...

Φιλακια εκατομμύρια.. ολα δικα σου!...

Dreameraki είπε...

Έλα Κάκια μου!Επίτηδες δεν ανοίγει η ανάρτηση,γιατί τη διέγραψα λόγω του ότι δεν μπόρεσα να τη φτιάξω όπως ήθελα!
Δεν με φίλησες σήμερα,ούτε χθες νομίζω!: )
Ωωωωω εκατομμύρια!Εντάξει ξόφλησες για τις επόμενες ημέρες!!:P
Φιλιά πολλά κι από εμένα γλυκιά μου,να 'σαι καλά!

~reflection~ είπε...

Ξοφλησα?...
Δηλαδή μου στερείς το δικαίωμα να σε φιλήσω και αύριο?....

κακούργικο μωρό!...
Σε πείσμα στη Μεγαλη Συνομωσία, μα τις χίλιες φουρτουνιασμενες θαλασσες, θα έρθω και αύριο... να δω πού θα τα χωρεσεις οοοοοοοοοοολα αυτα τα εκατομμύρια φιλακια που θα σε γεμισω!!!!!.....

χι χι χι.....
{την πατησες..... αντε!.. δεν με ήξερες!...
Δεν ήξερες!... δε ρωταγες???....}

φιλακιααααααααα.....

~reflection~ είπε...

Εγω επιμενω να περιμενω τον ταχυδρομο...
Κανονισε να τον μοπρρφωποιήσεις θεϊκα και να τον επαναφερεις!....


μμμμμμμμμμμάκια... {ξανα!!!... ΔΕ χανω ευκαιρια!...} :-Ρ

Dreameraki είπε...

Δεν ξέρεις τι θα φέρει!Μπορεί να έχει κακά μαντάτα!:)
Φιλιά κι από μένα!
Ααααα πολλά φιλιά έπεσαν!Θα με κακομάθεις!:)