myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Πέμπτη 26 Αυγούστου 2010

Λογική-Συναίσθημα,σημειώσατε Χ

Μείνε λίγο παραπάνω.
Σήμερα δεν θα σου ζητήσω,θα σου πω όλα όσα δεν τόλμησα.Εξάλλου δεν θα σε ξαναδώ.
Δεν θέλω να σε ξαναδώ.Σ'αγαπώ με έναν δικό μου τρόπο,που δεν μου επιτρέπει να σε βάλω στον κόσμο μου.
Μείνε,γιατί η αίσθηση της τελευταίας φοράς κάνει τη παρουσία σου ακόμη πιο χρήσιμη.
Μείνε,θέλω να αποτυπώσω κάθε σημείο του προσώπου σου.Κάθε σημαδάκι,κάθε βλέμμα και κάθε ύφος.
Κάνω σαν χαζή,ε;Γελάς μαζί μου.Πώς να σε παρακολουθήσω;Μένω να σε κοιτάω μόνο.Αδιαφορώ για ό,τι λες.Μόνο να σε κοιτάω θέλω.
Ο τρόπος που κοιτάζεις,το πώς κινούνται τα μάτια σου,τοπώς ανοιγοκλείνει το στόμα σου.Θα διεκδικήσω όλα όσα θέλω να κρατήσω.Με τον έναν ή τον άλλον τρόπο.
Μείνε κι εγώ θα βρω χιλιες δύο βλακείες να σε κάνω να γελάσεις,να αποσπάσω το χαμόγελό σου.
Και μετά μπορείς να φύγεις.Να φύγεις και να μη κοιτάξεις πίσω σου.Να μη κοιτάξω ούτε εγώ.Να πας όσο πιο μακρυά γίνεται.Να μη μαθαίνω νέα σου.
Μόνο θα προσεύχομαι να είσαι καλά.

3 σχόλια:

next_day είπε...

μμμ...
καπου θα διαφωνησω μαζι σου....
γιατι να θες να κρατησεις ένα τελευταιο χαμόγελο? δεν ξερω αν ειναι μικροψυχο αυτο που λεω, αλλα ποτε δεν μου αρεσε αυτο (άσχετα αν το ζητουσα κι εγω!)!
Απλά προχωράμε με ψιλα το κεφαλάκι και αναζητούμε καινούρια χαμόγελα!
Φιλιά πολλά!

elena porcupine είπε...

Τώρα μπερδεύτηκα...Τελικά το θες σίγουρα αυτό που ζητάς?Να 'ναι όλα τελευταία?Μάλλον η καρδούλα σου το ξερει γλυκειά μου!
Δεν ξέρω τί είναι πιο δύσκολο...να ξεχνάς με θέληση ή να αφήσεις απλά να το σβήσει ο χρόνος!!!

Φιλάκια!

Dreameraki είπε...

@Νext_day μου,τυχερή είσαι!Με πέτυχες εδώ!Γιατί θα έκανα κανένα μήνα να απαντήσω!Κάποιες φορές δεν κάνεις αυτό που θέλεις και κάποιες άλλες αλλάζουν τα θέλω σου.Μπέρδεμα,μη το ψάχνεις.Ψηλά το κεφάλι εννοείται!!Φιλάκια!


@Σκατζοχοιρίνα πού είσαι παιδάκι μου;;Να επιλέγεις με λογική και να θυμάσαι με συναίσθημα,λέω εγώ!Βρήκες άνθρωπο να σου λύσει απορίες τωρα!!Χάθηκα γιατί είμαι από εδώ κι από εκεί!Φιλάκια και υπόσχομαι να περάσω σύντομα!