myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

Έεεεε΄ι΄ πειρατηηηηή!!!Τη πυξίδα μου!!

Γέμισε το ποτήρι σου!
Μέχρι πάνω!Δεν δέχομαι αντιρρήσεις!!Σήμερα πίνουμε!
Γιορτάζουμε ντεεε!Όλοι μαζί!
Όταν γιορτάζεις ένα χαρούμενο γεγονός,γιορτάζουν και οι γύρω σου μαζί!
Γι'αυτό σου λέω,γέμισε το ποτήρι σου!Θα σε μεθύσω και μετά θα σε κάνω χάζι!
Τη πρόποση θα τη κάνεις εσύ;
Τη θέλω με το κουταλάκι,όπως στις ταινίες!
Εεεεέλα,αφού ξέρεις πόσο μ'αρέσει το τυπικό κομμάτι του πράγματος!
<<Τσιν τσιν τσιν τσιν!Τη προσοχή σας παρακαλώ!Μαζευτήκαμε όλοι εδώ σήμερα για να γιορτάσουμε..να γιορτάσουμε..την αλλαγή πλεύσης!!Ας σηκώσουμε όλοι τα ποτήρια και ας πιούμε στην υγειά των απρόβλεπτων συγκυριών!!>>
Αλλαγή πλεύσης;;
Εεεμ!Άλλη μια φορά που σε διέψευσαν τα σχέδιά σου!
Κι αν όλα γίνονται για κάποιο καλό λόγο;
Ας πιούμε και σε αυτόν!
Στο καλό λόγο της διάψευσης λοιπόν!
Και στο άγνωστο που περιμένει στη γωνία!
Και η πυξίδα δείχνει..ΝοτιοΑνατολικά!!

Πάρε και λαλά!!:

9 σχόλια:

elena porcupine είπε...

Εγώ θα πιω μαζί σου ό,τι κι αν γιορτάζεις!Θα χαρώ με τη χαρά σου.Θα αλλάξω πλεύση μαζί σου και θα περιμένω κι εγώ να μου φέρει κάποιος την πυξίδα να γυρίσω πίσω!!!

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Για πες την αλλαγη να δω αν αξιζει το κοπο να γιορτασουμε μαζι σου...

Ειμα εδω με την Αγγελα, και καθομαστε στο ιδιο τραπεζι που καθομαστε και μαζι χι χι χι χι

apinkdreamer είπε...

τι τελειο φοντο αστερενιο....μονο που το βλεπω ονειρευομαι και αλλαζω...πλευση!!!

Ianos είπε...

Ψιτ ψιτ να σου πω για την πρόποση χρειάζεται και επίσημο ένδυμα;
Από ότι κατάλαβα θα πιούμε απόψε!!!
Θα πιούμε για την αλλαγή πλεύσης(εμείς θα μάθουμε για που οδεύουμε?)
Στην υγεία των απρόβλεπτων συγκυρίων(Από αυτές πολλές φορές βγαίνουν τα πιο αληθινά και όμορφα πράγματα...)
Ας πιούμε και στο καλό λόγο της διάψευσης(Άμα είναι για καλό λόγο ειδικά να πιούμε πολύ!)
Και άμα η πυξίδα δείχνει ναι κόλλησε την εκεί...
Κάλο βράδυ μικρο μου!Φιλιά!!!:)
Υ.Γ.1 Χαίρομαι πολύ που έχεις κέφια! :)
Υ.Γ.2 Η βάρκα η θαλασσιά από το λαλά είναι πειρατική? χεχεχε

next_day είπε...

καλεεεε???
το πρόλαβα το πάρτυ????
Άντε γειά μας!! Σε όλα τα ωραία!!!!
Το πιο αισιόδοξ ποστ που έχω διαβάσει!!!
Γιουχουουουου!!!!

BUTTERFLY είπε...

Εεεετσι! Αλλαγη πλευσης για αλλα πιο ομορφα ταξιδια! Στην υγεια σου!
Πανεμορφη αλλαγη!

Dreameraki είπε...

@Σκατζοχοιρίνα italiana γύρισες πουλάκι μου;;Το είχα ένα άγχος μη σε κρατήσουν εκεί!!Δεν θέλουμε πυξίδες εμείς βρε,αν αξίζουν οι πειρατές : )

@Έτσι Ρικάκι,ε;;Ήρθε η σειρά μου να ζηλέψω!Αλλαγή πλεύσης,θα πει..πλέω προς Δωδεκάνησα..διορίστηκα εκεί..
Αλλά επιφυλάσσομαι για αρμένικη βίζιτα στη Κρήτη!Πολλά φιλιά και στις δύο σας!ΥΓ:Η Αγγέλα καθαρίζει κουζίνα ή μπααα;;Χαχαχα!

@Apinkdreamer,μα είδες;;Σαν να ταιριάζει περισσότερο αυτό!Μέχρι να με ξαναπιάσει η κρίση του ροζ!Χιχι!Σ'ευχαριστώ!

@Ιανέ μου,επίσημο εννοείται!Είπαμε,τηρούμε πρωτόκολλο εδώ!!Και ναι,είναι πειρατική!!Ακούω και στο όνομα Μπαρμπαρόσα,δεν το ήξερες;;Xαχαχα!

@Next_day,ίσα που το πρόλαβες!!Είναι στα τελευταία του,όταν μένουν οι λίγοι και καλοί!Αίσιόδοξο λες,ε;;Έχω έχω ταλέντο να κρύβω τα άγχη μου!!Είσαι καλά εσύ;;

@Butterfly,Κι έλεγα δεν θα φανεί αυτή η ψυχή!!Αλλαγή έξω και μέσα!Φιλιά πολλά,χάθηκα λίγο,αλλά ήταν για καλό σκοπό!!Ελπίζω να είσαι καλά!

D.Angel είπε...

Nα μαι κι εγωωωωωω
Καλή προσαρμογή σου εύχομαι Dreameraki όπου κι αν πας...
Και να,
για να μη ζηλεύεις,
φεύγω απόψε για Πειραιά!
Φιλιά πολλά στα μούτρα σου
Σμουατς

ΞΗΜΕΡΑΚΗΣ ΦΑΝΗΣ είπε...

Να ΄σαι καλά όπου κι αν πας
κάποιοι σε περιμένουν
με αναμνήσεις όμορφες
ξέρεις μαζί σου μένουν.