myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Δευτέρα 8 Φεβρουαρίου 2010

Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις;;;

Σήμερα ξαναπήγα στο σχολείο,μετά από μια βδομάδα αποχής,λόγω της επέμβασης στα μάτια,κάτι που το ήξερε σχεδόν όλο το σχολείο και κυριώς η τάξη μου!Πάω,λοιπόν,και περίμενα να δω αντιδράσεις,να ακούσω πόοοσο πολύ τους έλειψα,γιατί το αν η μετριοφροσύνη μου δεν το δέχεται!Αντιδράσεις δεν ήθελα;
Μπαίνω με μια χαρά,πήρα και γλυκά λέει να γιορτάσουμε το reunion και τους βλέπω όλους με μια έκπληξη στα μάτια.Έκπλήξη να το πω,απορία να το πω,κάτι μεταξύ του είδα φάντασμα,αλλά ξέρω πως δεν υπάρχουν.Μία τέτοια έκφραση!Σκέφτομαι-μωρέ θα χαίρονται και δεν ξέρουν πώς να το εκφράσουν.Λέω-Για πείτε μου πώς περάσατε τις μέρες που έλειπα,εγώ μάθαινα νέα σας,να σας πω κι εγώ τα δικά μου,κτλ,κτλ και τους έβλεπες πάλι με την ίδια απορία.Γκρρρρρρ!Σκέφτομαι-ή με ξέχασαν και δεν τους κάνει αίσθηση που είμαι εδώ ή μου κάνουν πλάκα.Λέω-Είμαι η νέα σας δασκάλα,είμαι η τάδε και μαζί θα περάσουμε το υπόλοιπο της χρονιάς.Τα γλυκά είναι για να σας καλοπιάσω.Γελάνε,γελάω κι εγώ και επιτέλους φεύγει αυτό το βλέμμα απορίας από πάνω τους.Και λέω-Τώρα θα μου πείτε γιατί είστε έτσι ή να φωνάξω παπά;Και εκεί έπεσε η βόμβα!
<<Μα κυρία εμείς μάθαμε οτι ναι μεν θα κάνατε τα μάτια σας,αλλά επειδή μαλώσατε με τον διευθυντή,μάθαμε οτι δεν θα ξαναέρθετε στο σχολείο και δεν περιμέναμε να σας ξαναδούμε>>
Ντόοοοοοοοοοοοοοιιιιιιιιιιιιιοοοοοοοοοοον!Πάμε όλοι μαζί:Χχαχαχαχαχχαχαχαχαχχαχαχαχχ!
<<Και ποιος την είπε αυτή τη τόσο μεγάλη αλήθεια;;>>
<<Ο τάδε που το έμαθε από τη φίλη του τάδε που της το είπε ο μπατζανάκης του που το άκουσε από τη γιαγιά του όταν μιλούσε με τη φουρνάρισα>>(Δεν είπε αυτό-αλλά το νόημα είναι ακριβώς το ίδιο)
<<Κι εγώ άκουσα οτι αύριο θα πάμε εκδρομή στο φεγγάρι!Λέτε να είναι αλήθεια;Για να ξέρω να πάρω τη μάσκα οξυγόνου!>>
Και εκεί τελείωσε!
Αυτά τα κουτσομπολίστικα-άκυρα σενάρια ειδικά στα χωριά είναι όλα τα λεφτά!
Μέρος δεύτερο:
Σήμερα,πάλι,αφού ξεπεράσαμε και λύσαμε το ότι δεν είναι ακόμη η ώρα να φύγω (!),με ρωτούσαν για το laser και σκέφτηκα πως είναι καλό να τους ενημερώσω να ξέρουν και κάτι παραπάνω.Ρωτούσαν,ρωτούσαν και τους έβαλα να μου πουν αυτοί τι νομίζουν πως γίνεται!Πεθάναμε στα γέλια,αλλά εντέλει τους εξήγησα.Δείτε μερικές από τις θεωρίες τους:
Πώς αντιλαμβάνομαι το "διορθώνω τη μυωπία':
1)Αλλάζω μάτια.
2)Μου τα βγάζουν και μου τα καθαρίζουν.
3)Μου τα βγάζουν και τα κουνάνε πάνω-κάτω και έτσι φεύγει (σαν θερμόμετρο ας πούμε)
4)Κοιτάω κάπου και λέω μια προσευχή και φεύγει (το κακό)
Και το κορυφαίο:
Πάω στον μύωπα-ο γιατρός που θεραπεύει την μυωπία-και μου βάζει ένα άλλο ζευγάρι μάτια (ό,τι χρώμα και ό,τι εθνικότητας θέλω),μου βγάζει τα χαλασμένα και μου βάζει από τα κάλα-τα φρέσκα!
Για να μη παρεξηγηθώ,σε καμία περίπτωση δεν προσβάλλω τα παιδιά.Ίσα ίσα,όλα αυτά δείχνουν τη φαντασία τους και διάλεξα αυτή τη μέθοδο αποκλεισμού ενδεχομένων,για να το διασκεδάσουμε και να βγάλει ο καθένας τη σκέψη του!
Παρόλα αυτά τα μάτια μου είναι τα ίδια ακριβώς με πριν,ίδιο χρώμα,ίδιο σχήμα και επίσης όλοι και όλα φαίνονται το ίδιο.Καλώς ή κακώς!0 (Το μηδενικό στο τέλος είναι του Perrito)-(Αποφάσισε να μου δώσει σημασία και να έρθει επιτέλους δίπλα μου!)-(Συνυπογράφει κι αυτός)!

3 σχόλια:

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Βλέπω ότι ο Perrito συμπλήρωσε τον χαρακτηρισμό της βαθμολογίας, που είχαμε στους ελέγχους μας. Μόνο που εκεί έγραφε πρώτα τον αριθμό και μετά τον χαρακτηρσμό. Πχ 0 κακώς ή 10 άριστα.
Για τα παιδιά βρίσκω και μια δικαιολογία.
Μετά από το πιπίλισμα του μυαλού τους, από την τηλεόραση, του playstation και των έργων "επιστημονικής" ΦΑΝΤΑΣΙΑΣ, φαντάζονται και πλάθουν κατά το δοκούν καταστάσεις που δεν τις γνωρίζουν και με αυτό τον τρόπο δίνουν μόνα τους απαντήσεις στις απορίες τους.
Από τις απαντήσεις τους στην ερώτηση σου, μπορεί κάποιος να συμπεράνει και τα βιώματα του συγκεκριμένου παιδιού που το οδήγησαν να πει αυτό.
Π.χ. Αυτός που έδωσε την τελευταία απάντηση, μπορεί να είχε ακούσει για "μεταμόσχευση κερατοειδούς" ή ότι "πηραν τους κερατοειδείς από δωρητή σώματος και τους μεταμόσχευσαν σε άλλον"....
Η εξήγηση της επεμβασούλας, έστω και με κάποι επιστημονική ορολογία, μόνο καλό μπορεί ν τους δώσει.
Κυρίως για να καταλάβουν ότι μιας και η δασκάλα μας είναι μια χαρά, τότε αυτά δεν είναι τίποτα.
Προσωπική μου εμπειρία: Αν η Κα Μπουραντά μου εξηγούσε τι γίνεται με τις ενέσεις και μου έλεγε να πάρω ανάσα λίγο πριν (όπως μου είπε η Κα Νίνα και το εφαρμόζω και τώρα), δεν θα την κυνηγούσα με τις πέτρες στην κατηφόρα.
Πάλι όμως με έπιασε η πολυλογία και στο τέλος θα βαριέσαι να τα διαβάσεις.
Καλό βράδυ.

ΥΓ: Μη πεις στα παιδιά την ύπαρξη αυτού του blog.

Dreameraki είπε...

Έτσι ακριβώς!Μα κι εγώ γι΄αυτό τα έβαλα σε αυτή τη διαδικασιά!
ΥΓ:Έχω κι εγώ ανάλογη εμπειρία με βελόνες!
Καλό βράδυ!

D.Angel είπε...

Πέρασα για μια καλησπέρα!
είμαι στη διαδικασία εγκατάστασης προγραμμάτων στο πι σι μου κ δεν εχω χρόνο
Δεν το γλύτωσα το φορμάτ
Φιλιά πολλά γλυκιά μου