myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2009

Η έπαρση χωράει εκεί όπου δεν υπάρχει τίποτα γύρω!

'Eχω νεύρα.Πολλά νεύρα!Και δε ξέρω ποιος τυχερός θα τη πληρώσει!Θυμάσαι ποιό είναι το μοναδικό πράγμα που δεν αντέχω σε άνθρωπο;Κανείς;Τσ,τσ,τσ!Τόσο πολύ με προσέχετε όταν μιλάω!(Χιούμορ,μπας και καλύψω την εξαλλοσύνη μου)Την ΕΠΑΡΣΗ κύριοι!Αυτή που κάποιοι χαρακτηρίζουν ανωτερότητα και "είμαι αυτό που είμαι και το ξέρω ότι χωρίς εμένα ο πλανήτης θα ερημώσει"!Η έπαρση,λοιπόν,πουλάει πολύ στις μέρες μας.Κάποιοι την έχουν από φυσικού τους και κάποιοι,ακόμα πιο ηλίθιοι,προσπαθούν να την αποκτήσουν με κόπο και ιδρώτα!Αυτοί που την έχουν και τη χαίρονται,είναι απλώς αξιολύπητοι,οι δε άλλοι,επιοικώς γελοίοι!"Προσπαθώ να σου δείξω την υπεροχή μου,τόσο έντονα ώστε να σε χαμηλώσω και τόσο διακριτικά ώστε να μη φανεί η κακία μου"!Αυτή είναι η ψυχολογία του επαρμένου!Κάποιοι ψαρώνουν και πέφτουν στη παγίδα,κάποιοι άλλοι αδιαφορούν.Εγώ απλώς τρέχω μακρυά!Θέλεις να με διώξεις από κοντά σου;Δείξε μου έπαρση!Εγγυημένο 100%!
Σήμερα λοιπόν,κάποια μου την έτριψε στη μούρη!Μου την έδειξε τόσο έντονα,που σχεδόν ανακατεύτηκα!Το συμβάν δεν με αφορούσε,απλώς έτυχε να πέσω πάνω στο καλύτερο!Η αφορμή δεν αξίζει να σημειωθεί!Το συμβάν αφορούσε μια κοπέλα 22 χρονών και μια 34χρονη!Το δίκιο,με λίγα είχε,έπεφτε στη μικρότερη,η οποία θεώρησε πως αυτό της έδινε το κάθε δικαίωμα να ανοίξει το στοματάκι,λέγοντας και λέγοντας και λέγοντας και μη τελειώνοντας ποτέ!Κι εκεί έχασε όλο το παιχνίδι!Ένα ασήμαντο,αντικειμενικά,λάθος της Ρ. ήταν η αιτία να βγούνε χαρακτήρες και νοοτροπίες!Ειπώθηκαν λόγια περί ανεγκεφαλοσύνης,περί ηλιθιότητας,περί πολλών!Πάντα από το γλυκό στόμα της Δ.Και πάντα με ύφος θιγμένο,επαρμένο,τύπου "είμαι από πάνω,τα χώνω άνετα και πείτε μου και μπράβο!"Και ρωτώ:
Με τι φόντα ρε κακομαθημένο χαρακτηρίζεις έναν άνθρωπο που έχει παλέψει τόσο στο να φτάσει εδώ που έφτασε;Πώς μπορείς να μιλάς έτσι και με τέτοιο ύφος για έναν άνθρωπο που,αν μη τι άλλο,μπόρεσε να σταθεί στα πόδια του και να κάνει αυτό που κάνει,έχοντας αντιμετωπίσει πραγματικές δυσκολίες,όταν οι δικές σου είναι αν θα προλάβεις την αγορά ή αν έσπασε το νυχάκι!Εσύ,βολεμένη μου,όπως κι εγώ,κι όσες σαν εμάς,είμαστε από τις προνομιούχες!Μπήκαμε σε μια σχολή,πήραμε το χαρτάκι,και βολευτήκαμε.Δεν νιώσαμε ανεργία,ούτε εσύ,ούτε εγώ.Δεν γνωρίσαμε προβλήματα.Και αυτό μας κάνει να το βουλώνουμε.Ειδικά όταν έχουμε απέναντί μας,έναν άνθρωπο δυνατό.Στη θέση του θα κλαιγόμασταν στους μπαμπάδες μας.Σίγουρα το κάνεις,όπως κι εγώ.Αλλά από μία τέτοια γυναίκα μόνο να πάρουμε μπορούμε.Και άσε το μπλαζέ υφάκι της θιγμένης μανταμίτσας,γιατί σε πρόδωσε η κουλτούρα σου καλή μου.
Μέτρα κάλα τα λόγια σου και συμμαζέψου!Το να υποτιμάς,παίρνοντας την αφορμή,ανθρώπους,τονώνοντας το εγώ σου και αυτοπροβάλλοντας το τεραααάστιο άναστημά σου,στο χωριό μου λέγεται γελοιότητα και χρήζει εντατικής ψυχολογικής βοήθειας.Ευχαριστώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια: