myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Σάββατο 23 Ιουλίου 2011

Ξέρεις τι μου τη δίνει περισσότερο στο κόσμο;

Ο ταξερολισμός,ανεξαρτήτως κινήτρων.
Υπάρχει πολύς γύρω μας και δυστυχώς πολλαπλασιάζεται συνεχώς,σαν τον μύκητα.
Φυσικά και μπορείς να πεις ελεύθερα τη γνώμη σου και εδώ και έξω και στον καθρέφτη σου μπροστά,αν σ'ευχαριστεί.Είναι παγκοσμιώς αποδεκτό.Αλλά σταμάτα να επισκιάζεις τη γνώμη του άλλου.Σταμάτα να βρίσκεις μονίμως επιχειρήματα μειώνοντας/χαμηλώνοντας την άποψη του συνομιλητή σου,εξυψώνοντας (μόνο στο μυαλό σου αυτό το σενάριο) τη δική σου!!Είναι μαγκιά-σου δίνω κίνητρα- να δέχεσαι και την αντίθετη γνώμη.Κανείς δεν σε όρισε αυθεντία στις απόψεις σου.Το μόνο που καταφέρνεις είναι να γίνεσαι αντιπαθητικός δείχνοντας τις χωριάτικες καταβολές σου.Πάψε να νομίζεις πως τα ξέρεις όλα.Δεν τα ξέρεις όλα.Δεν είσαι γνώστης όλων των πραγμάτων!!Αρκέσου σε αυτά που γνωρίζεις.Ο πήχης του μέτρου που κρατάς στο χέρι (<<Τόσα πτυχία,τόσα ταξίδια,τόσες γνώσεις,τόσο μετράω>>)δεν σε κάνει καλύτερο/ανώτερο/πιο ουάου άνθρωπο από μένα.Ειδικά όταν τα πασάρεις με έπαρση και υπεροχή.
Δεν παίζεις trivial,δεν υπάρχει σκορ.
Βλήμα.

(Αυτό το χρωστούσα,ακολουθεί και part 2,stay tuned!΄Οιστρος λέμε!)
 

16 σχόλια:

apinkdreamer είπε...

δεν ειναι μονο μαγκια...ειναι και σοφια να δεχεσαι και την αντιθετη γνωμη!!!!
που χαθηκες;;; ολα καλα;;

Dreameraki είπε...

Για κάποιους η μαγκιά μετράει περισσότερο από κάθε άλλη αξία.Επαναπατρίστηκα,όλα πολύ καλά!!
Εσύ;;Του χρόνου ελπίζω να βρισκόμαστε στο ίδιο μέρος!!

Gaurakos είπε...

Να σου μειώνει ο άλλος την γνώμη σου, πόσο μα πόσο μου την δίνει και εμένα, να ήξερες.

Κατά τα άλλα τι γίνεται ορέ παιδί; Καλά είσαι;

D.Angel είπε...

Μια χαρα τα λες dreameraki μου
Φιλιά πολλά

Dreameraki είπε...

@Γαυράκο μου,
είμαι καλά-δόξα τω Θεώ-!!Ηρεμώ στα βόρεια!!Εσύ χαριτωμένο playmobil;;Πώς είσαι;Πώς πάει η δουλειά;Βόλτες;Μπάνια;;Άδεια;;

@Αγγελάκι!!!!!!!!!!
σου άφησα σχόλιο,αλλά δεν είναι ορατό!!Δες το!!Είναι απειλητικό!!
Θα σου τηλ να μάθω νέα σου!!
:-*

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Τι έπεθες βρε ντριμεράκι??? Ουάου!! Τώρα εδώ που τα λέμε, αν δίνεις έτσι τα χρωστούμενα, να μη σε δανείσω ποτέ..!! (Λέμε τώρα.. χα χα)

φιλιά

Ανώνυμος είπε...

Έχουμε γεμίσει αυθεντίες. Και πολλές φορές φαινόμαστε εμείς έτσι στους άλλους, σίγουρα.
Το βέβαιο είναι οτι όταν παραμένεις απόλυτος στις απόψεις σου και το διάλογο δεν προάγεις και δεν εξελίσσεσαι. Εγωισμός και φόβος είναι οι αιτίες φαντάζομαι.
Το δέχομαι πολύ συχνά πάντως και τελευταία δε με πειράζει όπως παλιά. Όταν βλέπω να γίνεται (και εδώ μέσα σε όλα), ακούω προσεκτικά τις αντιρρήσεις. Ή αυτό θα μου προσφέρει κάτι (γιατί εκεί δοκιμάζεται και η δική μου προσκόλληση και ο ξερολισμός) ή θα διαπιστώσω οτι δε με έχουν καταλάβει. Κι αυτό μπορεί να έχει γίνει για πολλούς λόγους, μπορεί να μην εκφράστηκα σωστά πχ. Αυτό όμως που συνήθως συμβαίνει είναι οτι ο καθένας αντιλαμβάνεται τα λεγόμενά σου με το δικό του μοναδικό τρόπο, μέσα από τα φίλτρα του.
Αυτό που προσπαθώ να σκέφτομαι για να μη νευριάζω όταν λέω κάτι και ο άλλος διαφωνεί για να διαφωνήσει είναι οτι ίσως του φαίνεται οτι κάνω το ίδιο κι εγώ! Οπότε απλά αποδέχομαι και τη διαφωνία κι ας είναι πολλές φορές συμφωνία μεταμφιεσμένη με το μανδύα της αντίρρησης ή τραβηγμένη απ'τα μαλλιά.
Πολλά είπα γειτονάκι;
Καλημέρα!

kariatida62 είπε...

Πώς τόπες? Πώς τόπες? Ταξερολισμός???!!!!
Όχι ξερολίαση????
Τάβαλες στα με τους ξερόλες???
Καλά κανεις!!!Και γω μ'αυτούς τάχω...
χαχαχαχαχαχαα!
Πήγες στο ΕSPAGNA? Γύρισες?
Εντυπώσεις???

Dreameraki είπε...

@Δήμητρα,
μη με δανείσεις,γιατί δεν επιστρέφω ποτέ!!Τι κάνουν τα quarks?

@AnD,
γειτονάκι όλο αυτό το σχόλιο για μένα;Oυάου!!Δεν μιλάμε για διαφωνία,μιλάμε για συστηματική αντίδραση,σώνει και ντε να διαφωνείς,έτσι για την εντύπωση!!Κατάλαβες τη διαφορά!!Δηλαδή δεν υποφέρονται ρε σύ!!Και σκέψου πως είμαι ένας άνθρωπος που σέβομαι τον άλλον εξ αρχής,χωρίς να τον κάνω να μου αποδείξει ότι του αξίζει!


@Κάρυ,
φιλενάδα μου γύρισα!!Πέρασα φανταστικά!Η λέξη ταξερολισμός,βγαίνει απ' τη φράση τα ξέρω όλα!!Αλλά είναι τόσο μόδα-φαίνεται- που μπορείς να τη κάνεις ξερολίαση,ξεροταπαντισμός,κτλ!!
Τι κάνεις;;

Vangel Greko είπε...

Το "τα ξέρω όλα" σε τούτη τη χώρα βασιλεύει!!

Δυστυχώς μαζί με την ασέβεια απέναντι στον άλλον & τον εγωισμό του "να μην ακούς" τον άλλον σε ότι σου λέει!!

Να έχεις υπομονή & ψυχραιμία!!

τα σέβη μου!!

kariatida62 είπε...

Τι να κάνω βρε Ντρημερένια μου, βράζω στο ζουμί μου!
Χαίρομαι που πέρασες όμορφα!
Εχεις κάνει σχετική ανάρτηση? Γιατί έλειπα λίγο καιρό και ίσως έχω χάσει συνέχειες...

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ΕΠΕΣΤΡΕΨΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΩ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΛΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ-ΦΙΛΕΣ ΝΑ ΜΑΘΩ ΝΕΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΧΗΘΩ Ο ΝΕΟΣ ΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΛΑ ΣΤΗ ΜΠΛΟΚΟΓΕΙΤΟΝΙΑ!!!!

ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΤΑ ΕΓΡΑΨΕΣ.ΜΕΡΙΚΟΙ ΟΜΩΣ ΞΕΡΟΛΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΓΙ ΑΥΤΟ ΜΗΝ ΑΓΧΩΝΕΣΑΙ.ΥΠΟΜΟΝΗ.

Psofios Korios είπε...

Πολύ μεγάλο κεφάλαιο.
Κάπου είχα ακούσει πως η κατανόηση είναι ένα σπαθί με τρεις κόψεις : η πλευρά σου, η πλευρά μου και η αλήθεια.

Είναι πρακτικά αδύνατον να υπάρξει 100% αντικειμενική γνώση για πράγματα μη απολύτως σαφή και αυταπόδεικτα (π.χ.5+5=10), και αυτό αφορά ακόμη και επιστημονικές "αλήθειες" που απορρέουν από την λεγόμενη "επιστημονική μέθοδο".
Οι επιστήμονες αρέσκονται στο να διαφωνούν μεταξύ τους για τα πάντα, ενίοτε προς χάριν της διαφωνίας.

Τα πάντα φιλτράρονται από έναν υποκειμενισμό ένα βασικο συστατικό του οποίου είναι ο εγωισμός.

Αλλά το θέμα σου αν δεν απατώμαι δεν είναι ποια πλευρά έχει δίκιο, αλλά ο τρόπος που η μία πλευρά "επικοινωνεί" τις αντιρρήσεις και τα επιχειρήματά της στην άλλη, σωστά; Για αυτό θα έλεγα, για να το θέσω κομψά, πως ευθύνεται η ατελής ανθρώπινη φύση. Αν ήμουν πιο αγενής θα έκανα λόγο για αυτό που μας αφήνει τελευταίο, μετά ακόμη και από τον φόβο και την ελπίδα : την ηλιθιότητα.

kariatida62 είπε...

Πού είναι ο οίστρος σου βρε Ντρημεράκι μου? Πέταξε?
Είσαι καλά???

BUTTERFLY είπε...

Χρονια Πολλα κοριτσακι μου και καλα Χριστουγεννα...οπου κι αν εισαι!

kariatida62 είπε...

Καλή χρονιά Ντρημεράκι μου!
Υγεια νάχεις καρδούλα μου....και ότι καλύτερο για την καινούργια χρονιά!

Υ.Γ.Μας ξέχασες! Αρκεί να σε είσαι καλά και δεν πειράζει..!