myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Κυριακή 27 Μαρτίου 2011

Όταν πέφτει η αυλαία

Άγχος για να κρατήσουμε τη δουλειά μας.Άγχος για να βρούμε τρόπους να βγάλουμε περισσότερα λεφτά.Άγχος για να κάνουμε καλό κουμάντο στη τσέπη μας.'Αγχος να ξεχρεώσουμε.Άγχος για το πότε θα βρούμε άντρα/γυναίκα.Άγχος για το ότι περνάνε τα χρόνια και τι κάνω/πού ήρθα/τι ζητώ.Και ανασφάλεια!Με το τσουβάλι!Ανασφάλεια για τα θέλω μας/τα πρέπει μας/τα έτσι μας και τα αλλιώς μας.Ανασφάλεια για το αν είμαστε όμορφοι/σωστοί/ποθητοί/ανεξάρτητοι/ελεύθεροι.Λίγο πολύ κάπως έτσι κινούμαστε.Κάπως έτσι ζούσαν και οι άνθρωποι στην Ιαπωνία,για ένα έρθει ένα λεπτό και να ριμάξει τις ζωές τους.Καλησπέρα και σε σένα.
Δεν θέλω να σου μαυρίσω τη ψυχή.Θέλω να σε κάνω να σκεφτείς πόση ματαιότητα κουβαλάμε πάνω μας και πόσο έχουμε ξεχάσει να απολαμβάνουμε το ότι είμαστε όρθιοι.
Δεν σου κάνω υποδείξεις!Μπορεί να είμαι και χειρότερη από σένα στη ματαιότητα.Θέλει πολλή μαγκιά,όχι να τη παραδέχεσαι,αλλά να απαλλαχτείς από αυτήν.
Ξέρω,θα μου πεις ότι η ζωή σε αναγκάζει να ζεις με το άγχος και να γεμίζεις άμυνες,αλλά συνηγορώντας με τον διάβολο σε ρωτάω:Πόσα από αυτά που δίνεις σημασία,τους αξίζει;
Για αναλογίσου.. (ένα το κρατούμενο)




Το τελευταίο διάστημα των 3 μηνών φορτώθηκα με πολλά και το βάρος είναι δισανάλογο με τις αντοχές μου.Φαίνομαι καλά,ενώ δεν είμαι,έχω γίνει κακιά,απαισιόδοξη,χωρίς κίνητρα,μου φταίνε όλα και κάπου κάπου βγαίνει και λίγο η καλή πλευρά μου να μου θυμίζει το πόσο άλλαξα.
Αγανακτώ με τους ανθρώπους που ψάχνουν ήρωες να τους σώσουν από το τίμημα των επιλογών τους.
Αγανακτώ με την υποκρισία,τη φθηνοφοβία και τη θρασυδειλία που υπάρχει γύρω μου και
αγανακτώ κυρίως με μένα που τη συνηθίζω μέρα με τη μέρα,δείχνοντας μου πόσο κυνική και σκατοχαρακτήρας μπορώ να γίνω.(δύο τα κρατούμενα)



Αθροίζοντας,λοιπόν,τα κρατούμενα,καταλήγουμε στο συμπέρασμα ότι θέλω χρόνο.Να βάλω τα πράγματα σε νέα βάση και να αρχίσω να ξανανιώθω καλά με εμένα.Κι επειδή σύντομα θα συνταγολογούμαι από γιατρό (χαρτί από παθολόγο για να μπαίνεις στο μπλοκ μου),κάνω μία παύση.Αορίστου χρόνου.


Αρκετά σε ταλαιπώρησα και σένα και δεν μου φταις σε τίποτα.Σ'ευχαριστώ για το χρόνο που ξόδεψες,για τα σχόλια που άφησες,συγχώρεσέ με αν κάπου ήμουν υπερβολική,παράξενη και ιδιότροπη.Σου υπόσχομαι ότι μπορώ να γίνω ακόμη χειρότερη!
Θα έρχομαι να βλέπω πώς πάει η ζωή σου.Κάποιοι εδώ μέσα αποτελούν αδυναμίες.
Να είσαι καλά και να ζεις τη ζωή,όπως κι αν κυλάει.

                                                                                                    Με αγάπη και εκτίμηση
                                                                                                               Βασιλική








37 σχόλια:

Gaurakos είπε...

Υπομονή ρε παιδί. Σε αγαπάμε και θέλουμε το καλό σου. Πάρε το χρόνο σου να ηρεμήσεις. Να προσέχεις.

iliokamenos είπε...

άντεξε συνονόματη, και όσο παλεύουμε ελπίζουμε. Κανένας δεν πρόκειται να φύγει..

καλά να περνάς..

D.Angel είπε...

Eχουμε ξεχάσει να απολαμβάνουμε το ότι είμαστε όρθιοι.Tα είπες όλα....
Φιλιά πολλά γλυκιά μου!

IonnKorr είπε...

Κλείνεις βρε σκατοχαρακτήρα????

Άντε επιτέλους...

χα..χα...

δήμητρα♥♥♥q είπε...

Bασιλική, λίγο σε διάβασα, πολύ σε συμπάθησα.
Κάνε όπως εσύ νομίζεις. Χρειάζεται να παίρνουμε το ρεπό μας απ' οτι νιώθουμε να μας κουράζει για να μαζεύουμε δυνάμεις. Τις χρειαζόμαστε έτσι κι αλλιώς.
Νασαι καλά.

Ανώνυμος είπε...

Κατεβάζω κόσμο στην Ομόνοια με πανό, πλακάτ και λάβαρα. Παντού θα ανεμίζουνε σημαίες! Ούτε όταν πήραμε το γιούρο τέτοιοι πανηγυρισμοί!
Λοιπόν αυτό σημαίνει αυτογνωσία. Να αντιλαμβάνεσαι έγκαιρα τι ζητάει το κοινό. Κάνε ένα διαλειμματάκι για τρία με τέσσερα χρόνια και όλα θα πάνε καλά!
Αλλά και οποία παραδοχή των... προτερημάτων σου! Υποκλίνομαι!

Και δεν μου λες βρε στριμμένο κατασκεύασμα; Καλά όλα αυτά. Εγώ ποιον θα πειράζω τώρα; Ε; Ποιος θα με φουρκίζει και θα ψάχνω μετά για τα χάπια μου; Τέτοιο ελεεινό τρόπο βρήκες για να με εκδικηθείς;

Ξανασκέψου το γιατί ένα θα σου πω: Όλα εδώ πληρώνονται!

Λόλα είπε...

Μωρη?!
Μωρη Βασιλω... που πας?
Ακου εκει... θα φυγει, λεει..
Σου δινω ενα μηνα διορια.. μετα θα ερθω εκει και θα σε πεταξω στη θαλασσα! :Ρ

Ποσο δικιο εχεις σε ολα..
Παρε το χρονο σου να ξαναβρεις τον εαυτο σου.. ειναι ασχημο πραγμα να σε χανεις. Εμεις εδω θα ειμαστε και θα σε περιμενουμε!

Μαλλον ηρθε η ωρα καποιος να βγαλει τη dreamer απο τη φωτια, ε? :Ρ

Φιλακια πολλα πολλα!

*Δινε και κανενα σημειο ζωης που κ που,ε? :)

Dreameraki είπε...

Και λέει <>,πάω λίγες μέρες μπροστά,για αντιπερισπασμό!!

@bd και Ιονν,
dreameraki connecting people βρε!!
Κολλητοί θα βγείτε από εδώ μέσα!
Ειδικά για εσάς θα το ξανασκεφτώ και ίσως αλλάξω γνώμη!

@Λολάκι και D.Angel,είστε αδυναμίες!Τέλος!
@Γαύρε η εκπομπή ισχύει,μη χαρείς άδικα!

Για τους υπόλοιπους,πολλά φιλιά αφήνω και δεν χάνομαι!!


Ευχαριστώ

elena porcupine είπε...

Μια βόλτα πήγα η καμψερή και μαθαίνω τα νέα από τη Λόλα?

Ξέρω ότι εμείς δεν θα χαθούμε, οπότε δεν ανησυχώ κι ούτε στεναχωριέμαι!!!Κάτσε και ηρέμησε, ξεκουράσου, κάνε και καμιά εκδρομούλα προς βόρεια να στανιάρεις και γύρνα πίσω με νέες ιδέες, νέο λουκ (φτάνει ο μαύρος ουρανός), και πολύ κέφι!!!

Εμείς που σ' αγαπάμε, θα είμαστε εδώ και θα σε περιμένουμε...

Μη μας ξεχάσεις μόνο, γιατί οι πειρασμοί είναι πολλοί εκεί έξω...

Σ' αγαπάω και σε σκέφτομαι!!!

:-)

ΥΓ.Τον σκατοχαρακτήρα, μήπως μπορούμε να τον κάνουμε σκαντζοχαρακτήρα?χιχιχι!Έλα, γέλα μου!!!

Gaurakos είπε...

Εγώ τώρα πετάω περισσότερο από τη χαρά μου, λέμεεεεεεεεεε. :)

Και κάνω και μάζεμα ακόμα και τώρα. Για κόπιασε...να δούμε τι θα γίνει...αν μπορείς τώρα.

Λόλα είπε...

Μαρη κ εσυ εισαι αδυναμια, γι αυτο μη χαθεις πολυ... αντε! :)

@Γαυρακος
Γαυρε.. τι μαζεμα κανεις εσυ ρε?
Αμα κανονιζετε καμια εκπομπη, σκουντα μεεεε! :)

Gaurakos είπε...

Ε, τι κανονίζουμε Λόλα; Να κανελώσουμε το ρυζόγαλο; :P

Λόλα είπε...

Δεν μ'αρεσει ουτε το ρυζογαλο, ουτε η κανελα.. αμα φτιαξετε καμια σοκολατοπιτα, κατι κανουμε! :Ρ

Ανώνυμος είπε...

Γειτονάκι να 'σαι καλά και να κάνεις αυτά που θέλεις.
Όταν ξανάρθεις εδώ θα είμαστε.
Πάρε τα ρεπά σου, μέτρα τ'αστέρια σου και πάντα μπρος!

Dreameraki είπε...

@Πόρκου :*************

@Λόλα,ο Γαυράκος κάνει εκπομπή κι εγώ κομπαρσιλίκια!!

@ΑnD,
http://www.youtube.com/watch?v=NsbUx2vH3PE

για να μη ξεχνιόμαστε!Φιλιά γειτονάκι!!Να είσαι καλά!

kariatida62 είπε...

Αϊνταααααα!!!!
Σ'εφαγε και σένα η κρίση? Κατεβάζεις ρολά στο μαγαζί?
Μόνη μου στο τέλος θα μείνω, να μονολογώ...
Τι να σου πω, τώρα!
Κρίμα στα σχέδια πούκανα για μας τις δυό!
Αντε μια βόλτα στην Βενετία και ξανά-έλα βρε!
Εδώ θα είμαι, θα σε περιμένω!

Ianos είπε...

Αρνούμαι να πω αντίο!!!
Το σιχαίνομαι και σαν λέξη...
Έτσι και αλλιώς το ξέρεις ότι:
"Δεν υπάρχουν αντίο στο δρόμο μας μόνο κάποιες στιγμές χωρισμού.."
Που λέει και το τραγούδι...
Eιναι απλά κάποιες στιγμές που οι καταστάσεις μας κάνουν και μεγεθύνουμε τα πράγματα στο μυαλό μας...
Αν νομίζεις ότι θα γλυτώσεις έτσι εύκολα από εμάς είσαι γελασμένη... ;)
Πολλά φιλιά...

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Ρε συ, τι διαβάζουν τα αμυγδαλωτά και μπιρμπιλωτά μου ματάκια;;;;
Χτύπησες TILT ????
Όλοι περνάμε από φάσεις υπαρξιακές, αλλά δεν κρατούν για πολύ!
Έτσι και συ.
Θα ξανάρθεις.....
Με το καλό!

Καλή Ανάσταση!!!!!!!!!!

Dreameraki είπε...

@Kάρυ,
θέλω να σου το κάνω πιο πικάντικο βρε!Ανεβάζω τον πήχη και θέλω να σε δυσκολέψω!Για να μη σου πω ποιοι μονολογούν..ε!!


@Ιανούλη,
ξέρω και το "οι μάγκες δεν υπάρχουν πια",πάει να πει ότι όντως τους πάτησε το τρένο;;
Το ΄χω χάσει,μη δίνεις σημασία!!
Η μεγένθυση τα φταίει όλα,σαν πολύ σωστά δεν μιλάς εσύ;Χάλασες;;-Για να σε πειράζω ακόμα,υπάρχει ελπίδα!-

http://www.youtube.com/watch?v=Ss-gpq8S-hs
Όχι πολύ δυνατά,κρατάς και μαχαίρια!!Φιλάκια!!


@Δυσπιστάκο,
θέλω τσουρέκι Τερκενλή και παραπατήματα στην Άθωνος!!Το αντίδοτό μου!

ΔΥΣΠΙΣΤΟΣ είπε...

Έλα με το καλό και υπάρχουν και πιο ελκυστικά αντίδοτα, όπως Χατζής πχ.

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

ω!!!!!!!Γιατι;;;;Αδειαζει παλι η γειτονια μας.Ελπιζω να μη λειψεις πολυ και να ερθεις ξανα ανανεωμενη.Ευχομαι ολα να σου πανε οπως εσυ τα εχεις σχεδιασει και να παιρνεις περισσοτερες χαρες στη ζωη σου.Θα περιμενουμε την επιστροφη σου.το αντιο ειναι μεγαλη λεξη και δεν λεγεται.

Ianos είπε...

Για να ακούσω και το τραγουδάκι μου!!!Πανάθεμα με!!! χι χι χι!!!
Μάλιστα...
"Την ιδεα σου εξοντωνω μα στο τελος πια δεν γλιτώνω..."
Πολύ καλά τα λένε τα παιδιά!!!Έτσι είναι ,δίκιο έχουν!!!:) ;) Πολλααα φιλιααα!!!

Kiki είπε...

Τώρα που σε ανακάλυψα την κάνεις ε? Τί γκαντεμιά κουβαλάω κι εγώ...

IonnKorr είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
IonnKorr είπε...

Θέλετε να κλείσετε το blog σας?
Ελάτε σε μας. Είμαστε οι καλύτεροι. Είμαστε οι φτηνότεροι.
--------------------------------------
Τιμοκατάλογος Υπηρεσιών:

1) Θέλετε να κλείσετε αλλά διστάζετε και δεν το παίρνετε απόφαση?

Σας αποστέλουμε πακέτο με μερικές παροτρύνσεις με το πόσο άσκοπο είναι να έχει κάποιος ένα blog. (Τιμή: 50 euro)

2) Δεν μπορείτε να αποχωριστείτε τους σχολιαστές σας?
Αναλαμβάνουμε να τους αποστείλουμε μερικά e-mails με δήθεν άσχημα λόγια που λέτε σε βάρος τους ώστε να νευριάσουν, να σας βρίσουν και έτσι να πάψετε να τους συμπαθείτε. (Τιμή: 155 euro)

3) Φοβάστε μην πάθετε κατάθλιψη από το bloggo-σύνδρομο (σύνδρομο στέρησης του blogging)?
Σας αποστέλλουμε κατάλογο με τα καλύτερα αγχολυτικά, ηρεμιστικά, υπνωτικά φάρμακα που υπάρχουν ώστε να μην κινδυνεύσετε. . (Τιμή: 100 euro)

4) Φοβάστε ότι θα έχετε προβλήματα με την Google κλείνοντας το blog σας (δηλ. μην σας ζητάει αποζημίωση)?
Φροντίζουμε να σας καθησυχάσουμε αναλαμβάνοντας εμείς την πληρωμή ενδεχόμενης αποζημίωσης. (Τιμή: 500 euro)

5) Φοβάστε ότι θα έχετε προβλήματα με την Εφορία κλείνοντας το blog σας (δηλ. μην σας ζητάει περαίωση εργασιών)?
Φροντίζουμε να σας καθησυχάσουμε αναλαμβάνοντας εμείς ενδεχόμενες περιπλοκές. (Τιμή: 1.500 euro)

6) Φοβάστε μην έχετε πρόβλημα νοσταλγίας του blogging στο μέλλον?
Σας δεσμεύουμε με συμβολαιογραφική πράξη να μας καταβάλλετε το ποσόν των 300.000 euro αν αποφασίσετε να ξανανοίξετε το blog σας κάτι που θα δράσει αποτρεπτικά ώστε να σας αναγκάσει να μην επιστρέψετε ποτέ.

-----------------------
Μην ξεχνάτε. Είμαστε οι καλύτεροι και οι φτηνότεροι. Συστήστε μας και στους φίλους σας.
"IonnKorr BlogStop companies S.A"

Vangel Greko είπε...

Μπορεί να σε γνώρισα τώρα τελευταία αλλά πάντα με τα σχόλια σου μου έφτιαχνες τη διάθεση...

Όσον και να σου φανεί παράξενο σ' έχω συμπαθήσει!!

Πάντα το άγχος θα μας κυνηγάει αλλά πάντα έχουμε γύρω ανθρώπους για να μας στηρίζουν!!

Τα σέβη μου!!

Dreameraki είπε...

@Δύσπιστε,
το τσουρέκι Τερκενλή είναι αδιαπραγμάτευτη αξία!

@Ιανέ,
όπου "σου",ξέρεις τι πρέπει να βάλεις!

@the cake,
Μ'αρέσουν τα τραγούδια σου!Ένα κι ένα!

@Ιονν,
κι εγώ που πίστευα ότι για μένα θα δούλευες τζάμπα!Για μεγαλύτερο δέλεαρ!!

@Vangel,
πάντα με τον καλό τον λόγο βρε Vangel!Και πάντα με σέβη!
Σ'ευχαριστώ!Οι άνθρωποι που μας στηρίζουν είναι η λύση σε κάθε πρόβλημά μας!Τη λύση πάντα τη ξέρουμε,τη λέει η κοινή λογική και η συνείδησή μας.Στη συμπαράσταση είναι όλο το μυστικό.Στο "μπόρα είναι,θα περάσει".
Δε χανόμαστε!Φιλιά!

Ανώνυμος είπε...

Πω, πω, πω... αράχνες παντού... μύγες... ακρίδες... κατσαρίδες...
Μπορώ ν' αφήσω δυο σακουλίτσες σκουπιδάκια που έφερα; Να, έκανα καθαριότητα στο μπλογκ μου και πού να τρέχω τώρα να τα πετάω αλλού...

Τι θα γίνει καλέ; Καμιά αναρτησούλα θα ρίξετε να έχουμε κι εμείς οι ανέραστοι πεδίον δόξης λαμπρό για να κράξουμε; Στην ανεργία πέσαμε...

D.Angel είπε...

http://www.youtube.com/user/angelatattoo?feature=mhum

Αφιερωμένο!
Καλό μήνα κοριτσάκι!
Φιλιά πολλά

IonnKorr είπε...

ΠΩΛΕΙΤΑΙ TO ΠΑΡΟΝ BLOG.

Από σήμερα αναλαμβάνω την διαχείρηση αυτού του blog.

Και το βγάζω στον πλειστηριασμό.

Δέχομαι προσφορές. (Μόνο σοβαρές προτάσεις).

Τιμή έναρξης: 300 euro.

----------------
Ευκαιρία. Μην την χάσετε.

IonnKorr είπε...

Καμία προσφορά μωρέ???

Καλά να μου τέτοιο χάλια blog μαύρο, αραχνιασμένο και κακοσουλούπωτο, ποιός να θελήσει το πάρει?????

Κατεβάζω την τιμή λοιπόν.

Άντε ένα ευρώ μόνο. Το μισό cash το υπόλοιπο με 12μηνη πίστωση.

Τζάμπα πράμα δηλαδή.

Άντε να δούμε τώρα. Θα θελήσει νατο πάρει κανείς ή να το στείλω στην χωματερή??
(Να μου πεις, σάμπως εκεί θα το παίρνανε?? Τέτοιο πούνε ούτε για τα μπάζα δεν κάνει...)

IonnKorr είπε...

Ρε, ούτε με ένα ευρώ δεν το αγοράζουν!!!!!!!!!!!

Δεν έχουν και άδικο. Τέτοιο σαβουρο-blog ούτε μια δεκάρα δεν αξίζει!!!

Κι έλεγα ότι όλο και κάποιος παλαβός θα βρεθεί να το αγοράσει, κανας μετανάστης, κάνας Αλβανός, κάνας Πακιστανός...

Τι θα το κάνω, τώρα, αυτό το σαβούρι?

Και μου τόλεγε ο πατέρας μου...
- Βρε Ionn, βρες ένα επάγγελμα της προκοπής.
- Όχι, του έλεγα. Θα γίνω "πωλητής blogs".
- Βρε συ, μούλεγε θα πεθάνεις στην πείνα. Γίνε πυρηνικός φυσικός με ντοκτορά στην ανίχνευση του σωματιδίου Higgs στο CERN. Τίποτα εγώ.
- Βρε γιέ μου, μου έλεγε η μάνα μου. Γίνε Φυσικός Υψηλών Ενεργειών με ειδίκευση στην ενδεχόμενη διαρροή ραδιενέργειας από Ιαπωνικά εργοστάσια. Να πλουτίσεις κάποτε.

Τίποτα εγώ. Πωλητής παλιών blogs με ειδίκευση "σε προβληματικά blogs από Λέρο".

Ορίστε τώρα. Άντε να πουλήσω αυτήν την σακαράκα!! Ούτε για αντίκα δεν το αγοράζουν!!
Και άρχισε να βρωμάει κι όλας εδώ μέσα. Εμ, τόσο καιρό μέσα στην μαυρίλα, τι περιμένεις? Άρχισε να σαπίζει. Σε λίγο θα χρειαζόμαστε, μάσκα αλά Φουκοσίμα, για να μπούμε.

Ρε τι τραβάμε κι εμείς οι bloggοπωλητές!!!!!

george είπε...

δενεχω λογια απλα

kariatida62 είπε...

Αντε βρε ακόμα? Δεν βαρέθηκες τις μοναξιές? Δεν βαρέθηκες τον Ιonna να σε ξεπουλά όσο όσο στην Λαική?
Για ξεκόλα σε παρακαλώ και έλα να σε δούμε!!!
Φιλάκια

kariatida62 είπε...

Φτάνει καλέ!!!! Σ'επιθύμησα!!!!

JK O SΚΡΟΥΤΖΑΚΟS είπε...

Εγω περασα να αφησω ευχες ελπιζοντας οτι θα μπεις εδω.

Πασχαλινές δέξου ευχές, απο τη καρδια βγαλμένες, ολες οι μέρες της ζωής σου να΄ναι αναστημένες!
ΚΑΛH ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ.

kariatida62 είπε...

Kαλά ούτε περνάς να ρίξεις μια ματιά στο μπλογκ σου? Να δεις βρε παιδί μου ποιος έρχεται να σου στείλει έστω τα φιλιά του...
Μαύρη πέτρα πια έρριξες πίσω σου?
Χρόνια Πολλά Χριστός Ανέστη!
Υγεία και Αγάπη εύχομαι μέσα απο την καρδιά μου. :)
Φιλί για το Ντρημεράκι μας