myspace backgrounds
Myspace Backgrounds

Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

Αφιέρωση


Aφιερωμένο στη D.Angel που
1)είναι από  τα άτομα που δεν αφήνει καμία χαζοανάρτησή μου ασχολίαστη και
2)ανταποδίδω στην αφιέρωσή της!

ΥΓ:Αγγελικούλι δεν ήξερα πώς να κάνω το όνομά σου ώστε να απευθύνεται με ένα κλικ στο blog σου!Αν μπορείς,ξεστράβωσέ με!Νομίζω πως η επιλογή είναι πετυχημένη,μιας και έχεις your girl!

Για το υπόλοιπο κοινό μου,το ατελείωτο και απέραντο κενό μου,εεεε κοινό μου ήθελα να πω,δεν έχει τίποτα!Sorry,αλλά είναι η τιμητική της D.Angel!

4 σχόλια:

D.Angel είπε...

Είσαι τρελή μαρήηηηηηηηηηη
Χα χα χα χα χα χα
Κοριτσάκι σ ευχαριστώ πολύ
Να σαι καλά
Φιλιά πολλά και μην ανησυχείς
για μένα!Τα καταφέρνω αν όχι πάντα,
σχεδόν πάντα! Δεν μασάμε εμείς λέμε
:ρ :ρ
Χα χα χα χα χα
Φιλιά πολλάαααααααααα

D.Angel είπε...

Για να δω αν θα μπορέσω να σε ξεστραβώσω τωρα!

Λοιπόν...πήγαινε και κάνε πάλι επεξεργασία της ανάρτησης αυτής!
Υποθέτω πως ξέρεις πως γίνεται :ρ
Κάνε αντιγραφή στο λινκ αυτό

http://dreamer-angela.blogspot.com/

Μετά μάρκαρε το D.ANGEL
που γράφεις παραπάνω (αφιερωμένο στη D.ANGEL κλπ κλπ)

Μάρκαρε μόνο όχι αντέγραψε!!!!
Κάντο δλδ μπλε με το ποντίκι κ μην κάνεις κανένα κλικ

Μετά κάνε κλικ στον σύνδεσμο
δλδ στην εικονίτσα που έχεις δίπλα
στο Τ με το κουτάκι με τα χρώματα!
Το βλέπεις μαρήηηηηηη;;;;;

Εκεί που σου γραφει στην αρχή γραμματοσειρά, εκεί που ανεβάζεις εικόνες κλπ....εκεί είναι μια εικονίτσα που αν πας επάνω το ποντικάκι σου γράφει σύνδεσμος

Το κλικάρεις, ανοίγει κ πετάς μέσα
το λινκ που σου έδωσα ή ότι άλλο θες!

Αν δεν κατάλαβες σφύρα!!!!
Φιλιά πολλά κ ενα μεγάλο ευχαριστώ και πάλι! Σου το πα ότι είσαι τρελή έτσι;;;Χα χα χα χα

Ρίκη Ματαλλιωτάκη είπε...

Ειιιιιιιιιιιιι
κι εγω ειμαι εδω ετσι;

Και ζηλευω

χα χα

Η Αγγελα ειναι απιθανη, της αξιζουν χιλιες αναρτησεις

Dreameraki είπε...

Καλά μετά από αυτό είμαι έτοιμη για τη ΝΑΣΑ,να αποκωδικοποιώ πληροφορίες!!

Ρίκη μου μη ψαρώνεις!Επίτηδες τη καλοπιάνω για να μου μαθαίνει πράγματα μωρέ!: )